سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بخشندگی و دلاوری، صفاتی ارجمند هستند که خداوند سبحان، آنها را در وجود هرکه دوستش بدارد و آزموده باشد، می نهد . [امام علی علیه السلام]

وقتی توهین شود به بچه حزب اللهی ها !!

ارسال‌کننده : سید محمد در : 90/3/9 3:24 عصر


بیانات حضرت آقا را می خوندم در جمع دانشجوها؛ دقیقاً تاریخشو یادم نیست؛ (احتمالاً سال 68 یا 69)
اما نکته بحث برانگیزی رو برداشت کردم از بیانات ایشون که :

" دانشجویی انقلابی آن نیست که داد بکشد سر مسئولان، و اگر هم جایی می بینید که دانشجویی انقلابی داد می زند سر مسئولی آن مسئول مزدور آمریکاست." (نقل به مضمون)

اگر قرار باشد حرف آقا زمین نخورد و دانشگاه اسلامی شود(باشد)، پس داد کشیدن سر مسئولین هم مشروط بر اینکه انقلابی نباشند و مانع حرکت به سوی آرمان ها شوند که خود آقا هم آنها را مزدور آمریکا می خواند، امری طبیعی است و نه افراطی.

این مطالبه گری و پیگیری و حتی عین حضور داشتن را که رهبری از مهمترین قشر جامعه یعنی دانشجوها می خواهند برای این است که قرار است به فضل الهی ما به سمت اسلامی شدن دانشگاه ها پیش رویم.

روزی آمد و رئیسی و مسئولی خواست مانع این حرکت شود، به اقتضای دانشجوی انقلابی بودن سکوت حرام خواهد بود...
ما می خواهیم حرف به حرف ولی فقیه در دانشگاه پیاده شود.
لذا هر عمل خلافی باید و باید پاسخ داده شود ...

این وظیفه ی ریاست دانشگاه و مسئولین دانشگاه و حق قانونی دانشجوست که به درخواستش پاسخ داده شود. آن هم دانشجوی انقلابی و خط امامی !! 

نمونه زیر کاملاً روشن می سازد که در بعضی دانشگاه ها هنوز خط غیر ولایی جریان دارد و امتداد. و چه زیاد هستند دانشجویانی که به مثابه سپاه عدالت و انقلابی وار ایستاده اند و عمار گونه راهگشایی می کنند ...


بسم الله العزیز
جایگاه مردم و مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا مشخص و برآمده از اسلام است که «کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته». هر کس مسئول است که اعمال دیگران را در جامعه رصد کرده و از انحراف جلوگیری نماید. ضرورت نظارت همگانی مردم بر مسئولین و همچنین پرسشگری از ایشان بدیهی می نماید و برخورد درست و همراه با سعه صدر و انتقادپذیری، از ویژگیهای یک مسئول مسلمان انقلابی و برآمده از متن مردم است.
متاسفانه در روز سه شنبه 3/3/90 شاهد اهانت و حمله به قصد ضرب و شتم یکی از دانشجویان توسط آقای دژگاهی، از بستگان نزدیک ریاست محترم دانشگاه، در سازمان مرکزی دانشگاه خلیج فارس بودیم. دانشجوی مذکور پس از سوال پیرامون توهین آقای دژگاهی به یکی از دانشجویان-که در سالهای گذشته مسئول یکی از تشکلهای دانشجویی بوده است- با لحن تند و اهانت بار آقای دژگاهی مواجه شده و در حال حمله به سمت این دانشجو، کنترل شده و از صحنه خارج می گردد.
این روند، نه بار اول یا دوم که در برخوردهای متعدد با ایشان مشاهده شده و رفتار ارباب و رعیتی از سوی ایشان و استفاده طاغوت مآبانه از جایگاه مسئولیت و خدمتگزاری به هیچ وجه قابل توجیه نیست. آیا این مشی غلط، اثرات سیستم دانشگاه خلیج فارس و روند مدیریتی آن است؟ اگر پاسخ منفی است به استحضار برسانیم عدم برخورد قاطع با چنین مواردی در گذشته، عامل شیوع آن در بدنه مدیریتی دانشگاه است.
جامعه اسلامی دانشجویان(جاد) حرکت آقای دژگاهی را که در حضور دبیر کمیته انضباطی و تعداد زیادی از دانشجویان انجام شد را محکوم کرده عذرخواهی ایشان را خواسته منطقی و برحق خود می داند.
والسلام علی من اتبع الهدی
توضیح:

پس از انتشار بیانیه مذکور در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، آقای عالی لقب مسئول اداره تغذیه و مسئول سلف سرویس دانشگاه، طی اقدامی غیرقانونی و عجیب، بیانیه های جاد را که در ورودی سلف سرویس قرار داده شده بود، با وجود اعتراض یکی از دانشجویان به ایشان، به طور یک جا ضبط کرد. این در حالی است که طبق ضوابط قانونی، ایشان حق چنین کاری را نداشته و مشخص نیست که تا کی دانشجویان باید شاهد اقدامات ساختارشکنانه ای بدین صورت باشند.




اینها را نگفتیم که عده ای سوء استفاده کنند و بگویند که در نظام جمهوری اسلامی این اتفاق ها می افتد و نظارتی نیست و چه چه چه . که گفتیم جنبش های دانشجویی بیدار باشند و نگذارند یکی دو تا مزدور آمرکایی بخواهند مانع حرکت آرمانی ما شوند. هیچ فرد بی تقوایی جایگاهش مسئولیت داشتن در نظام اسلامی نیست.

.........
jadonline.ir
jadnews.ir




کلمات کلیدی :

جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی