سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به من نوری ببخش که در پرتوش میان مردم گام بردارم و در تاریکی ها بدان راه یابم و در شکّ و شبهه ها روشن شوم . [امام زین العابدین علیه السلام]

باهم تجربه کنیم این واجب را!

ارسال‌کننده : سید محمد در : 91/6/1 8:51 عصر

بسم الله
مدتها از انقلابمان گذشته و بخلاف حکومتهای دیگر که نتوانستند حلاوت انقلابشان را در دهان مردمشان باقی بگذارند و تلخی های حکومت داری را تحمل کنند، هنوز که هنوز است راسخ تر از همیشه و تنومند تر و ریشه دوانیده تر از قبل، حکومت مقدس ما با آن مبانی ناب محمدی اش باقی است و نیرو می سازد تا تمدن ساز شود برای ظهورحجت عج الله فرجه.
و یادمان نرود که اگر روزها و سال هایی سخت بر مولایمان امیر المومنین علیه السلام گذشت که آن هم بخاطر ولایت نفهمی مردم زمانه اش بود، اما اکنون جوانان ولایتمدار نه ولایت تسلیمی هستند که جان های خود را فقط برای مولایشان سید علی خامنه ای مد ظله گذاشته اند تا معنای انتظار را به حقیقت نشان دهند.

و ما اینها را از عاشورا آموختیم. از کربلا. از یاران سید الشهدا علیه السلام. و از آوینی ها و متوسلیان ها و بیژن گرد ها و چمران ها و شهید مهدوی ها. حماسه سازان خلیج فارس، کردستان وخوزستان، فلسطین و لبنان و یادگرفتیم از دلاور عرصه هنر و تصویر ساز ِ جهاد اکبر رزمندگان در عملیات ها و ضبط کننده ی الله الکبرها.

کنون که نوبت ماست تکلیف را از دوش خود رهاکنیم؟؟؟ رها نکنیم و نگوییم که "تو و خدایت بروید و بجنگید ما اینجا نشسته ایم" .
نگوییم " اکنون هوا گرم است و فصل دیگر می جنگیم" و آنگاه که فصل تغییر کند کذا و کذا ...

آیا این پاسخ خون شهید است؟؟!!
این پاسخ حسین بن علی زمان است؟؟!!
شرم نمی کنیم که لبخند مولایمان را از روی لبهای مبارکش گرفته ایم؟؟!!

اینها را گفتیم که بگوییم اگر از تاریخ عبرت نگیریم می آید سرمان آنگونه که قوم های قبل دیدند.
کجا ها  دیده اید که تر و خشک باهم بسوزد؟!
آری آنجا که امر به معروف و نهی از منکر از یاد مردم رفت و این واجب به فراموشی سپرده شد و الخ.

با هم تجربه کنیم این واجب را.
چرا باید بگذاریم منکر در جامعه مان شیوع پیدا کند و ریشه اش را محکم کند. از بُن بکنید ریشه فساد را. و این با نهی از منکر میسر است. معجزه می کند.

...اگر نهى از منکر باب شد و تا نفر بیستم رسید، شما خیال مى‌کنید آن آدم دیگر آن کار را تکرار خواهد کرد؟ نهى از منکر واقعاً معجزه مى‌کند. فقط هم زبانى ... "

4/12/1377، بیانات رهبری در جلسه پرسش و پاسخ مدیران مسئول و سر دبیران نشریات دانشجویی

یک بار هم که شده در مقابل هر چه منکر است در جامعه (خصوصاً بی حجابی) بایستیم و اعتماد کنیم به رهبرمان، تجربه کنیم این واجب را و احیا کنیم :

تجربه کنید. منکرى را که دیدید، با زبان تذکّر دهید. (امام خامنه ای مد ظله)

 




کلمات کلیدی :

جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی