سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرکه دوستی اش را نابجا به کار گیرد، خود رادر معرض جدایی قرار داده است . [امام صادق علیه السلام]

آرزو ...

ارسال‌کننده : سید محمد در : 87/5/25 4:41 عصر

قرار بر این بود که قسمت دوم سفرم رو بنویسم ...
ولی می دونید دیگه ... این چند روزه حال و هوا یه چیزه دیگس ...

چی ؟ .... آره آره .... برا نیمه شعبان نوشتم ...

ایشاالله اگه خدا بخواد قسمت دوم سفر به حرم رو هم می نویسم .

......................

    

آرزوی امام زمان(عج)

بالاترین عبادت ، انتظار بر تحقق یافتن عدالت اجتماعی بدست نازنین امام عصر (عج) در سطحی وسیع و گسترده است .

عزیز من ! این یک واقعیت است .

مدعیان دوستی امامت از زمان پیغمبر خدا(ص) زیاد بودند ، اما کسانی که عمار گونه در رکاب امام بایستند و شمشیر را بر روی سینه ی خود قرار دهند و بگویند :

(اگر امام اذنم دهد ، شمشیر را به سینه فرو برده و از پشت بیرون کشم ) کم بودند .

منتظران آقا امام زمان خیلی بودند ، اما آنکه به سهم خود حافظ عدالت اجتماعی باشد، چه بسیار کم !

در صورتی که خودمان عدالت اجتماعی را رعایت نکنیم چگونه می توانیم معتقد به این باشیم .

بزرگواری بودند به نام حاج آقا موفق .

روزی با اشتیاق به یاد امام زمان (عج) افتاد .

آنقدر گریه کرد تا بیهوش شد .

چندین بار گریه تا بیهوشی .

گفت : در عالم خواب و بیداری بودم که دیدم مرا به خیمه ای وارد کردند در حالیکه در گوشه ای از خانه ی خدا بودم درآن خیمه به من گفتند ، امام تو را پذیرفته است .

رفتم و ایشان را زیارت کردم .

امام نشسته بودند و سخت گریه می کردند و مانند ناودان از چشمهای مبارکشان اشک جاری بود .

حضرت به من چنین فرمود : دعا کنید خدا فرج مرا به تعجیل بیندازد .

مسلما ایشان از بی عدالتی ها در جهان رنج می برند وبرای تحقق عدالت اجتماعی لحظه شماری می کنند .

 




کلمات کلیدی :

جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی