سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفتگو با دانشمند در زباله دان، از گفتگوی با نادانان بر پشتیهای زربفات بهتر است . [امام کاظم علیه السلام]

تجمع دانشجویان در کنار اروند با شعار علیه آلسعود و آلخلیفه

ارسال‌کننده : سید محمد در : 89/12/29 12:12 عصر


ظهر امروز دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در تجمعی در کنار یادمان شهدای والفجر 8 در اروندکنار در تجمعی اعتراض خود را به قتل و کشتار مردم مستضعف بحرین توسط نیروهای آل خلیفه و مزدوران عربستانی اعلام کردند.

به گزارش رجانیوز، دانشجویان تجمع کننده با سردادن شعارهایی از قبیل "عامل این جنایات امریکاست امریکاست/ آل سعود ملعون، مزدور صهیونیست‌هاست"، "آل سعود و نهیان ننگ به نیرنگتان/خون برادرانم می چکد از چنگتان"، "مرگ بر اسلام آمریکایی"، "یا ایها المسلمون/اتحدوا اتحدوا"، "لاعجمیه لاعربیه/ لا شیعیه لا سنیه/ وحدا وحدا اسلامیه"‌ و "خیبر خیبر یا صهیون/جیش محمد قادمون" اقدامات سفاکانه دولتهای عربی در جنایت علیه مردم آزاده‌ی بحرین را محکوم کردند و آمادگی خود را برای حضور در کنار مردم ستمدیده بحرین اعلام کردند.



در پایان این مراسم بیانیه‌ا‌ی از سوی دانشجویان تجمع کننده قرائت شد که متن این بیانیه در پی می‌آید:



بسم الله القاصم الجبارین

الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم

قیام خونین علیه ظلم و قیام برای اصلاح امور آن زمان که جامعه از مسیر اسلام منحرف گردد و عرصه بر حق تنگ آید، از زمان حضرت سیدالشهداء(ع) تا انقلاب اسلامی ایران و بعد از آن تاکنون تنها راه رسیدن به حقوق پایمال شده انسان ها و تحقق ارزش های اسلامی بوده است.

14 قرن پیش، آن زمان که خون خدا بر زمین ریخته شد، هر چند حزب الشیطان را دچار توهم پیروزی کرد اما، دیری نپایید که همان خون به ظلم ریخته شده، پایه های حکومت ظالمان را سست کرد و به مثابه حرکتی جاوید ادامه یافت و بند بند پیکر نظام ستم را از هم گسست... که سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...


اکنون پس از گذر سال ها و قرن ها از آن حوادث، گروهی دیگر از امت بیدار اسلام علیه کاخ های بیداد و ستم به پا خاسته اند و برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده و هل من ناصر سید و سالار شهیدان را که از اعصار و قرون، گذشته و بار دیگر همه را خطاب کرده لبیک گویان فریاد زده اند که بالروح، بالدم، لبیک یا حسین!

رفتار وحشیانه حکام سرمست غفلت زده و ساجدین قبله های استکبار، خصوصاً حاکمان بحرین و عربستان سعودی که بی امان گلوله ها را روانه جبهه ها و سینه های شیعیان و حق طلبان کرده اند، روایتی است (نه حتی جدید) از کشتار خلفای ظالم گذشته و نیز دیگر دیکتاتورهای جهان که انزجار هر انسان دارای وجدان را برمی انگیزد؛ خاصه آن که شیعه پیرو مکتب حسین باشد.



از دیگر سو، هنوز آل سعود نتوانسته اند کشتار حجاج حرم خدا را از کارنامه ننگین خود پاک کنند که مجدداً کشتاری دیگر به راه انداخته اند، آن هم در بحرین؛ گویا همان گونه که امام روح الله (قدس سره) درباره آل سعود گفته بود، مجدداً قصد روسفیدی اسلاف خود که ابوسفیان ها و ابوجهل ها هستند را دارند.

حال وقت آن رسیده که ندای یالثارات الحسین را شیعیان سراسر عالم در حمایت از مجاهدین شهادت طلب، آنچنان فریاد زنند که نه تنها حکام ظالم و جائر امروز، بلکه یزید و ابوسفیان و سایر اسلاف این ستمکاران از خواب گران برخیزند و قیام امت اسلام را در اقصی نقاط جهان به چشمان نحس خود ببینند و بی اراده در برابر عزت و اقتدار این امت، زانو زنند.

جامعه دانشگاهی کشور، ضمن محکومیت شدید اقدامات سفاکانه این شقی ترین جانیان عصر (به بیان حضرت روح الله)، اولاً خواستار خروج مدعیان به اصطلاح حقوق بشر از سکوت مرگبارشان شده و ثانیاً آمادگی خود را برای هر گونه کمک به شیعیان و مسلمانان بحرین اعلام کرده و ثالثاً خطاب به برادران و خواهران دینی خود در بحرین و سایر نقاط جهان که علیه ظلم به پا خاسته اند اعلام می دارد که هرچند دشمن قصد نومیدی شما از رسیدن به اهداف پاکتان را دارد، اما پایداری شما در این راه، زمینه ساز تحقق این وعده الهی است که و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین!

بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
جامعه اسلامی دانشگاه خلیج فارس بوشهر




کلمات کلیدی : مرگ بر اسلام آمریکایی / مرگ بر آل سعود خائن بی شعورعامل این جنای

جنبش  وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی